• Na co klient zwraca uwagę w sklepie internetowym?

    Mówi się, że klient nasz pan. Musimy, zatem dokładnie przeanalizować, czego dokładnie życzy sobie osoba wchodząca na naszą stronę, czego oczekuje i na co zwraca uwagę.

    Dla każdego potencjalnego klienta bardzo ważne są elementy informacyjne. Oczywiste jest, że na naszej stronie wyraźnie musi pisać, co robimy, na jakim terenie, w jakiej formie. Wiele osób szuka również na stronie warunków umowy w przypadku zdecydowania się na naszą usługę. W przypadku sklepu warto wspomnieć o warunkach odstąpienia od umowy, reklamacji czy zwrotu towaru. Bardzo ważne jest informowanie klienta na bieżąco o ofercie firmy. Nie możemy umieścić na stronie czegoś, czym się już nie zajmujemy. W przypadku sklepu nie możemy zapominać o regulaminie oraz polityce prywatności. Są to elementy obowiązkowe. Wiele osób dodaje do swojej strony tzn. FAQ, czyli zbiór najczęściej zadawanych przez klientów pytań. Często zapomina wspomnieć o warunkach wysyłki. Możemy w niej uwzględnić darmową dostawę bądź dostawę zależną od kwoty.

    Pamiętaj, że każdy profesjonalnie wykonany sklep przyciąga naszą uwagę grafiką. Tak jak w przypadku strony WWW liczy się ład oraz schludność.

  • Reklama produktu – jak powinna wyglądać

    Wielu z nas zastanawia się jak stworzyć odpowiednia reklamę dla swojego produktu. W końcu to w 70 % od niej zależy czy potencjalny klient zdecyduje się na nabycie naszego towaru bądź usług. W dobie cyfryzacji i informatyzacji koniecznością jest promowanie ich w Internecie. Plusem jest to, że taka kampania nie jest zbyt droga, a może przynieść nawet kilkukrotny wzrost sprzedaży. Warto, więc zainwestować we własną stronę WWW, bloga, a nawet sklep internetowy.

    Opis naszego produktu powinien być czytelny i skupiać się na zaletach i korzyściach danej rzeczy bądź usługi. Pamiętaj, potencjalni klienci nie lubią czytać nudnych wypracowań. Unikajmy, więc długich, wielokrotnie złożonych zdań. Postawmy na łatwy, codzienny i potoczny język. Nie zmuszajmy użytkownika by, co chwile korzystał ze słownika. Nie używajmy również zbyt dużej liczby banalnych przymiotników. Szybko męczą one nasz wzrok. Zastąpmy je większą ilością czasowników. Sprawią one, że nasz tekst będzie bardziej dynamiczny. Na końcu weźmy pod uwagę, że czyste, suche fakty potrafią szybko znudzić. Warto czasami przybrać żartobliwy ton. Tekst warto przyozdobić odpowiednią grafiką. Rzucająca się w oczy, ale nie krzykliwa zainteresuje naszych klientów. Duża liczba kolorów w przypadku jednego produktu może odstraszyć a nie zachęcić.